Pagina's

vrijdag 6 september 2013

Durbuy / over kloppende dingen (2)

Hier zijn nog wat vakantiekiekjes. Ik kan het niet laten.Want als ik in mijn vorig blog begin te vertellen over "kloppende dingen", dan kan ik het niet laten om ook even wat foto's te laten zien van Durbuy. Dit schattige (van oorsprong Middeleeuwse) stadje is het bekijken waard!

Zou je hier niet willen wonen?

Of... eh... hier?

Chocoladewinkeltje.... Niet naar binnengaan, want dan kom je een stuk armer naar buiten.

Zelfs de 'gewone' gebouwen zijn bijzonder.

Verroest, ik had hem toch beter moeten onderhouden...!

Hier woont vast een auteur.

Klopt ook. ;-)

Enorme natuursteen, met een minder natuurlijke fontein..

8 opmerkingen:

  1. leuk, leuk leuk! Ik vind het vooral humor! genieterdegeniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en wat een ontzettend leuke lay-out heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben heel graag in durbuy... zo'n gezellige huisjes en straatjes. De fontein is in mijn ogen enorm jammer !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whow wat schitterend.
    Geweldig
    Knuf
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar heb ik ook gelopen. Wat een gezellig stadje hè? Maar dat chocoladewinkeltje kan ik me niet herinneren. Wel die fiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie fotos! Leuke opmerking bij die foto van de fiets!

    BeantwoordenVerwijderen